Skip navigation
Página principal
Percorrer:
Comunidades
& Colecções
Percorrer Itens por:
Títulos
Autores
Orientadores
Assuntos
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Ajuda
Entrar:
Área Pessoal
Serviço de alertas
Editar conta
RUL
Percorrer por autor Cunha, Diana
Subscrever Estatísticas do Autor Cunha, Diana
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
starts with
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar resultados 1-12 de 12.
Pré-visualizar
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2018
Achievement Emotions Questionnaire-Mathematics (AEQ-M) in Adolescents: Factorial structure, measurement invariance and convergent validity with personality
Moreira, Paulo
;
Cunha, Diana
;
Inman, Richard A.
Artigo
Acesso Aberto
2019
Addressing a need for valid measures of trait reactance in adolescents: A further test of the Hong Reactance Scale
Moreira, Paulo
;
Cunha, Diana
;
Inman, Richard A.
Artigo
Acesso Aberto
2020
An integration of multiple student engagement dimensions into a single measure and validity-based studies
Moreira, Paulo
;
Cunha, Diana
;
Inman, Richard A.
Artigo
Acesso Aberto
2019
An integration of multiple student engagement dimensions into a single measure and validity-based studies
Moreira, Paulo
;
Cunha, Diana
;
Inman, Richard A.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Applying the transtheoretical model to adolescent academic performance using a person-centered approach : a latent cluster analysis.
Moreira, Paulo
;
Faria, Vânia
;
Cunha, Diana
;
Inman, Richard A.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Assessing the dimensionality of student school engagement survey : support for a multidimensional bifactor model
Inman, Richard A.
;
Moreira, Paulo
;
Cunha, Diana
;
Castro, Jorge
Artigo
Acesso Aberto
2022
Engagement and disengagement with sustainable development : further conceptualization and evidence of validity for the Engagement/Disengagement in Sustainable Development Inventory (EDiSDI)
Moreira, Paulo
;
Inman, Richard A.
;
Hanel, Paul H. P.
;
Faria, Sara
;
Araújo, Marta
;
Pedras, Susana
;
Cunha, Diana
Artigo
Acesso Aberto
2020
Evaluación de la dimensionalidad del Student School Engagement Survey : apoyo para un modelo multidimensional bifactor
Inman, Richard A.
;
Moreira, Paulo
;
Cunha, Diana
;
Castro, Jorge
Artigo
Acesso Aberto
2019
Functions of identity in the context of being a student: Development and validation of the Functions of Student Identity Scale
Moreira, Paulo
;
Inman, Richard A.
;
Cunha, Diana
;
Cardoso, Nuno
Artigo
Acesso Aberto
2018
The Academic Performance Stages of Change Inventory (APSCI): An application of the Transtheoretical Model to academic performance
Moreira, Paulo
;
Moreira, Fátima
;
Cunha, Diana
;
Inman, Richard A.
Artigo
Acesso Aberto
2019
The Resistance to Change Scale: Assessing dimensionality and associations with personality and wellbeing in adolescents
Moreira, Paulo
;
Inman, Richard A.
;
Cunha, Diana
Artigo
Acesso Aberto
2019
Therapeutic reactance in adolescents: the psychometrics of the Therapeutic Reactance Scale in adolescents
Inman, Richard A.
;
Sousa, Ana Margarida
;
Cunha, Diana
;
Moreira, Paulo
Artigo
Acesso Aberto